[SharpMZ] MZ-1U08

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Úterý Říjen 29 17:26:11 CET 2019

Kluci koupil jsem MZ-1U08 a tak za mesic ho realne budu mit u sebe. To
je "domecek" pro MZ1500. Vypada podobne jako pro MZ700/MZ800. Navod k
tomu nebude. Podle sroubku bych i hadal ze to nikdy nebylo rozebrane.

v Japonsku se o tom pise: "K dispozici je samostatný rozšiřující slot,
MZ-1U08, ale má užší rozsah adres, které lze použít. Desky mimo rozsah
00h-C7h musí být připojeny k rozšiřujícímu slotu na hlavní jednotce."

Jestli bude zajem tak to muzu vzit na JHCon a tam to muzeme s Martinem
Lukaskem rozebrat a vyfotit. On uz fotil ten MZ700.

Radek

p.s. Asi jsem se pretahoval na aukci s nekym z Evropy, nebyl jste to
nekdo z vas :-).