[SharpMZ] Bytefest2019

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pátek Říjen 11 15:38:11 CEST 2019

Ahoj Vasku

ano to jsou ty typy co pises. Konktretne jsou to tyto tri pocitace:

SHARP MZ-8306A
SHARP MZ-8503B
SHARP MZ-8507A

Ted mi to konecne prislo.  Nejsou v nejlepsim stavu ale snad to pujde
zapnout. Je na nich uz z venci na konektorech videt velka vzdusna vlhkost.

Zatim to vypada ze na Bytefest2019 prijede Martin Lukasek, ja zitra
odpoledne, mozna tam bude Milan Tuser, planuje prijet i Petr Zydek a
dalsi dva lidi co neznam.

Radek