[SharpMZ] zaludnosti emulace - chyba pri nacitani z CMT

Michal Hučík - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Leden 22 16:03:37 CET 2019

Do snapshots jsem nahral verzi, ktera ma u CMTHACK option pro auto fix
terminatoru ve FNAME (implicitne zapnuto). Zaroven je tam ze zacatku
ledna i docela vyznamny bugfix CTC0.

https://www.ordoz.com/mz800emu/snapshot/