[SharpMZ] Mesto robotov

Miloš milsa na atlas.sk
Pondělí Prosinec 30 13:06:34 CET 2019

Takže podarilo sa mi zistiť, že som skúšal v starej verzii Michalovho
emulátora (1.0.2). Tak som našiel 1.0.4 a zistil som, že po vypnutí QD
to naskočí, FD môže byť emulované. Skúsil som v mojom emulátore dať
tvrdé spadnutie emulátora, ak sa číta alebo zapíše na QD porty na adrese
nižšej ako $e000, ale emulátor mi beží, takže s tými portami sa
nepracuje. Je mi to záhada. Niekedy sa na to pozriem, len horšie je, že
najlepšie sa mi debuguje v mojom emulátore a v tom to beží. Zaujímavé
ale je, že mám emuláciu QD, ktorá je ale nedokonalá, ale beží to bez
ohľadu na to, či QD emulujem alebo nie. V Michalovom viem aspoň navodiť
stav, kedy to ide, resp. nejde. Otcovi to asi dám s Michalovým emulátorom.

Súhlasím, že to bude nejaká chyba, čo sa na reálnom železe neprejavila,
lebo je to celé divné.

Zatiaľ ďakujem za váš čas.

Miloš

Dňa 30. 12. 2019 o 11:39 Solaris104 napísal(a):