[SharpMZ] Mesto robotov

Miloš milsa na atlas.sk
Neděle Prosinec 29 21:41:00 CET 2019

Zdravím vás,

Môžete sa, prosím, pozrieť na svoje emulátory, že prečo nebeží mesto
robotov? Bol som v tom, že je to chybný súbor, tak som si v Pascale
spravil program, ktorý to vysekal z fungujúceho MZS súboru a vytvoril
MZF. Žiaľ takto vytvorený mi v Zdeňkovom emulátore nebežal. Lenže
medzitým som zistil, že mám aj originál MZF verziu, ktorá mi nikdy
nešla. Skúsil som tú a nejde naďalej. Potom ale prišiel zvrat. Skúsil
som MZF vytiahnuté z MZS spustiť u seba v mojom emulátore a tam to beží.
Takisto tam beží aj pôvodný MZF súbor. Skúsil som teda pôvodný MZF súbor
v ostatných emulátoroch a nebeží to nikde. Dohodol som sa s otcom, že mu
dám MZF, aby ho mohol spustiť na STMZ, ale žiaľ, MZF je funkčné, len
nebeží v žiadnom emulátore. Skúšal som Michalov, Zdeňkov, Bohušov a
svoj. Beží to len u mňa. Čomu sa čudujem, lebo môj emulátor je najviac
zabugovaný. Možno to súvisí s emuláciou FD alebo RD, nakoľko tie nemám
plne funkčné.

Prikladám do prílohy.

Miloš