[SharpMZ] Vydani oficiani verze mz800emu, ver 1.0.4 - release 186

Ladman Jakub ladmanj na volny.cz
Pondělí Září 17 10:19:49 CEST 2018

Ahoj

Gratuluji, už mi přišlo avízo od sourceforge.

Já zkoušel tu svn verzi a nenatrefil jsem na něco co by nefungovalo, ale
90% funkcionality jsem nezkoušel.

Teda jak jsem měl příležitost dát na jevo, ze začátku se mi přímočarým
postupem bez čtení manuálu a hledání nepovedlo stáhnout správnou verzi
zdrojáku a zkoušel jsem tu starou.

Možná až se potenciálně zase release verze a vývojová verze rozjedou od
sebe, dát na sf nějaké upozornění.

DĂ­ky

J.