[SharpMZ] Intercopy

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Květen 25 23:37:21 CEST 2018

Nemate nahodou nekdo disassemblovany program Intercopy? Idealne verzi 10.2.

Pisu analyzer pro prevod WAV do MZF - zakladni verzi podle ROM s
readpointem 331us mam uz samozrejme hotovou, ale zajimalo by mne jak
Intercopy provadi detekci polarity a rychlosti zaznamu a jak rozlisi
format zaznamu. A take bych chtel zjistit nejake podrobnosti o fyzicke a
logicke strukture cp/m tape zaznamu, ktery je v Intercopy uveden.

Vsechy vyse uvedene problemy jsou celkem banalni, pokud by clovek
analyzoval "cisty" stream, ktery napr. vytvoril emulator, ale ve chvili,
kdy jsem si vzal k analyze soubor, ktery je jeste pred GAP trochu
zahluseny, tak mi bylo jasne, ze to bude trochu slozitejsi. Nejake
napady by sice byly, ale nechce se mi vymyslet neco, co uz napsal nekdo
jiny.