[SharpMZ] hdl

bohumil.novacek na email.cz bohumil.novacek na email.cz
Sobota Květen 19 12:30:32 CEST 2018

Ahoj,

  zkus se podivat treba sem:
https://github.com/NibblesLab

Najdes tam MZ-80C, MZ-80B a dalsi projekty, minimalne v tom najdes vsechny
svaby, cos pozadoval, jako knihovny.

Jinak existuje uz mnoho let japonska VHDL emulace MZ700 pro Spartana 3,
ale zatim jsem nasel jenom binarky, zdrojaky asi japonci nepusti.

B.

---------- PĹŻvodnĂ­ e-mail ----------
Od: Radek Suk <suk na radeksuk.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 19. 5. 2018 9:56:35
Předmět: [SharpMZ] hdl
"Kluci nemate odkazy na HDL kod (VHDL,Verilog) na soucastky co obsahuje
Sharp? Pro zacatek i8253, i8255 a NE555 a pak i Z80 PIO?

zvukovy cip je 76489 je napr.
https://github.com/mikestir/fpga-bbc/blob/master/sn76489-1.0/sn76489_noise.
vhd

Nasel jsem treba:
https://github.com/sorgelig/Vector06_MIST/blob/master/k580vv55.v
https://github.com/sorgelig/Vector06_MIST/blob/master/k580vi53.v

Jinak existuje zajimavy projekt
https://github.com/MiSTer-devel/Main_MiSTer/wiki a tam jsou emulovane
ruzne pocitace.

Idealni kdyz by ten kod pro z80 pio dobre emuloval interrupt jak je
popsano v:
http://smithsonianchips.si.edu/ice/OCR_ScanPE125/PE125(10379-K).pdf
http://www.blunk-electronic.de//train-z/doc/z80-interrupts_rewritten.pdf

U toho NE555 se mi jedna aby emulace se snazila emulovat
nabijeni/vybijeni kondenzatoru u 556-IO3C

Pak se muzeme pokusit udelat emulator MZ-80K, pak prejit na MZ-80A a
nasledne na MZ700 a casem mozna i na MZ800.