[SharpMZ] Unikarta

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Červen 25 17:04:44 CEST 2018

Naimplementoval jsem do emulatoru zjednodusenou emulaci Unikarty. Kdyz
jsem si chtel overit nejake chovani, tak jsem zjistil, ze moje jedina
Unikarta se odporoucela a nefunguje - resp funguje, protoze s ni
normalne komunikuju pres TCP/IP i pres USB port zvenci, ale Sharp ji
vubec nevidi. Tipuju to v lepsim pripade na studenak u adresni sbernice,
ci u RD, WR, IORQ signalu. V horsim pripade se odporoucel CPLD.
Kazdopadne se mi to v tuto chvili nechce moc zkoumat...

Napsal jsem vsak novy bootstrap loader pro Unikartu, ktery jsem bohuzel
byl schopny otestovat uz jen proti te emulovane zjednodusenici. Novy
loader umi identifikovat, zda s nim vubec Unikarta komunikuje (pravda,
to u mne otestovat lze :) a dale dela i testy pri otevirani a pri cteni
ze souboru. Dojde-li k chybe ve statusu, tak to nezatuhne, jako to delal
puvodni loader, ale zobrazi se chybove hlaseni s konkretnejsi
identifikaci problemu.

Novy bootloader ma zaroven stejny patch, jako Unicard Manager v2.4,
takze pri nacteni souboru udela i zmenu pracovniho adresare, cimz umozni
pohodlnejsi nacitani vicedilnym programum.

Muzete prosim nekdo, kdo mate Unikartu z revize, kterou jeste delal
Vasek a ja otestovat, zda to funguje? Jde hlavne o tem mzfloader.mzq -
manager uz jsme otestovali vloni na podzim.

https://www.ordoz.com/sharp/unicard_mgr_a_loader_2018-06-25/

Jak uz jsem psal, tak je to otestovane jen naslepo proti tomu, jak se
chova Unikarta v me nove emulaci, takze si radeji nejprve nekam
zalohujte puvodni obsah adresare /unicard a pak tam nahrajte tohle. Diky.