[SharpMZ] BASIC - souborove typy

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pondělí Leden 22 11:41:13 CET 2018

Michale zkus nastavit jeste 6. bit. Neco mi rika ze tam je oznaceni ze
soubor je lock a nejde smazat nebo prejmenovat. I toto se drive
vyuzivalo. Ohledne toho "hide" souboru tak neco jsem snad v minulosti
videl na FDD basicu pro uplne prvni MZ80K a pak u nasledujici basicy
maji jen "lock" a "unlock" a "hide" se nepouziva. Jinak u lock souboru
se pri dir zobrazuje pred jmenem hvezdicka.

Radek

Dne 21.01.2018 v 12:46 Michal Hucik - ORDOZ napsal(a):

> [...]
>
> BTX - BASIC type extension
> BSD - BASIC sequential data - vytvori se pres WOPEN a cte pres ROPEN
> BRD - BASIC recorded data(?) - vytvori se pres XOPEN
>
> Jinak jsem uz zadny dalsi file typ nenasel. Navic jakmile ma polozka
> ve filetype nastaven 7. bit, tak je to pro BASIC neviditelne, takze
> nad 0x80 uz jsem nehledal. Bude to mit zrejme nejakou spojitost s tim
> prvnim recordem na 16. bloku, ktery zacina hodnotou 0x80.
> Na scavu jsem kdysi videl (mozna i komentovany) disassemblovany BASIC.
> Ted se mi jej nedari dohledat, ale myslim, ze stejne nebyl diskovy.

>>> 0x02 - BTX (program v BASIC)