[SharpMZ] Opravená hra - Spheres

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pátek Leden 19 08:51:52 CET 2018

Ja jsem to na Ondra konfere taky vratil zpatky, nechodily prilohy. Ale tam nikdo nemel trable s tou cestinou. Je to pak hodne osobni preference, co komu vic vadi. Ja bych osobne taky dal prednost priloham pred cestinou, stejne pise vetsina lidi bez hacku a carek ;-)

Cauky

Martin

-----Original Message-----
From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Thursday, January 18, 2018 8:55 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: Re: [SharpMZ] Opravená hra - Spheres

Dne 18.1.2018 v 17:42 Radek Suk napsal(a):
> p.s. Tento email uz jsem posilal predevcirem vecer ale nevidim ze by
> se zverejnil? Nekde se to asi zaseklo.

Na server to dorazilo, ten to predal mailmanovi a dal uz po te zprave neni ani vidu, ani slechu. Tipuju, ze tva zprava mela jen HTML telo a ten multipart filtr ji zahodil :(

Tohle je myslim posledni kapka - vratim konfiguraci tak jak byla, protoze je na prd, aby nam mailman zahazoval prilohy a legitimni zpravy.