[SharpMZ] SharpMZ Digest, Vol 46, Issue 1

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Støeda Únor 28 09:17:47 CET 2018

Po mych neblahych zkusenostech s vypajenim pameti z MZ-1500 si
vzpominam, ze nejvetsi problem mi delaly napajeci piny, ktere jsou
zrejme propojene vrstvou, ktere je vedena uvnitr te desky. Pokud bych se
dnes cokoliv snazil z toho boardu vypajet, tak bych asi rovnou zacal
tim, ze to odcvakam.
Vetsi mnozstvi noveho cinu jsem pridaval - dost to pomohlo, nicmene i
vyndani tech samotnych ucvaknutych nozicek nakonec taky nebylo uplne
trivialni.

Michal