[SharpMZ] Talsky Mlyn jaro2017

Radek Suk suk na softex.cz
Pondělí Březen 6 13:22:05 CET 2017

Dobra zprava je, ze jsem predbezne zarezervoval pet pokoju. Zitra udelam
pisemnou objednavku. Salonek bude zdarma. Mel by byt pro nas volny od
patku 16 hodin (to stejne tam asi nikdo nebude) az do nedele 16 hodin.
Jako obvykle kazdy si pokoj plati sam.

Kluci mam dva slevove kupony do Seeedstudia. Nepotrebujeme neco rychle
udelat? 30% sleva neni k zahozeni. Druhy je sleva 50 USD pri objednavce
nad 100 USD.

Radek

p.s. Kdo neudela znalostni test ten plati muj pokoj :-). On vas na akci
prejde humor.