[SharpMZ] přiąly fotky...

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pátek Březen 3 14:05:57 CET 2017

Ahoj,

ono je to tam takové nabité. Ten víkend předtím jsou velikonoce a ten víkend potom je taky prodloužený. Tak leda třeba ještě dříve (ale týden před velikonocemi je zase Atariáda tak leda ještě dřív nebo jako trucakci ;-) a nebo ještě někdy později, ale to už zase začnou hezké dny a člověk bude sbírat rodinohodiny. A nechceš Vašku vzít děti? ;-)

ÄŚauky

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Friday, March 3, 2017 11:53 AM
To: milan_tuser na volny.cz; Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] přišly fotky...

Já se na 99 procent tentokrát nezůčastním, první víkend mám děti a ten druhý bych rád jel někam do kopců, je to prodloužený víkend.

Vašek

Ahoj kluci,

  nejak si rikam, jestli uz neni na case vyslat signal. Co Talsky mlyn 21.-23.4. (po velikonocich) nebo ten dalsi 28.-30.4.? Rezervaci by zase i se salonkem mohl zaridit Radek, uz to ma natrenovane ;-). Za odmenu bude velitel pozarni hlidky a az zacne Bohous zase kourit a vypoustet ze sveho Sharpa husty sedivy kour, muze zavelet k haseni :-D.

Milca