[SharpMZ] Unicard ps2 klávesnice

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Leden 31 20:05:35 CET 2017

Hmmm jsem si prave rikal jak ma Bohous tu kartu v Sharpu vlastne
pripojenou, aby fungovala ta ps/2 klavesnice....

Kazdopadne resenim by bylo bud natahnout slauch od i8255 k unikarte ...
a nebo: vzhledem k pomerne vysokemu vykonu a vybaveni Bohousovy Unikarty
by si mohl Sharp pri bootu natahnout z Unikarty program, ktery si z ni
bude nasavat pouze data pro PSG a zbytek by se odehral v emulaci na
Unikarte! :)))

Michal