[SharpMZ] Unicard ps2 klávesnice

Jiří Červinka jiri.cervinka na axis.cz
Úterý Leden 31 15:10:46 CET 2017

Ahoj všem

potřeboval bych nějakou radu nebo nápad ohledně Unicard. Na konci roku jsem jí
obdržel a teď začínám zkoušet. Po spuštění Sharpa asi po 15-17ti letech jsem
zjistil, že mi nefungují některé klávesy. Bohužel i šipka dolů a tak nemůžu
skočit o řádek níž v unicard manageru a vybrat a spustit soubor. A teď k
problému, připojil jsem tedy ps2 klávesnici do Unicard, ale nic mi to nedělá.
Jen probliknou diody a klávesnice nereaguje. Bohouš Nováček je asi na dovolené
nebo nemá čas odpovídat na emaily a mě by zajímalo, kde je problém.
Předpokládám, že obě klávesnice fungují současně, nebo se to někde v konfiguráku
přepíná? Může klávesnice v Sharpu tu ps2 nějak vyblokovat? V monitoru Sharpa ale
normálně příkazy psát můžu, tak snad žádná klávesa není stále stisknutá. Zkoušel
jsem už tři klávesnice a nic.

Díky Jirka