[SharpMZ] MZ-2500 klavesnice

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Úterý Leden 24 14:37:37 CET 2017

Ahoj,

myslim, ze se mi podarilo temer kompletne rozkodovat protokol pro obsluhu
klavesnice od MZ-2500. Uz vim, jak se prenasi data do klavesnice a jak na to
klavesnice reaguje, jak pouziva scan kody z matice klaves a jakou to ma
casovou souslednost. Kazdy kod se posila nekolikrat (asi kvuli pripadne
chybovosti) a jak casto a jak rychle to komunikuje. Nastesti je na LA videt
i casova zavislost mezi jednotlivymi signaly a je z toho dobre videt, jak je
vyresene, aby to na obousmernych vodicich nekolidovalo.

Ted je potreba 'ubastlit' nejaky hw, aby se dalo zkouset, jak to naemulovat.
V zaklade mam jasno, Arduino, PS2 klavesnici, seriak a na strane MZ-
klavesnice pouziju prepinani signalu pomoci HC243, tak jak to maji v
originale.

Tak doufam, ze to nejak pujde.

Mikes