[SharpMZ] zvlastni chovani PIO-Z80

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pondělí Leden 23 20:21:56 CET 2017

Ahoj Michale

Ten Z80 PIO nema vyvedeny Reset protoze na to uz neni volny pin. Jen
PLCC pouzdro ma primo vyvedeny Reset. Jinak se pouziva stejne hradlo
jako  v Sharp MZ800, konktretne 74ls08.

Pekny dokument je
http://smithsonianchips.si.edu/ice/OCR_ScanPE125/PE125(10379-K).pdf a
tam by jsi se mohl inspirovat jak je to uvnitr zapojene. Je to sice jiny
obvod (Z80-CTC) ale ze stejne serie a tak INT bude podobne zapojeny.
Dalsi pekny dokument je http://smithsonianchips.si.edu/ice/s3.htm a nebo
http://sirismm.si.edu/EADpdfs/NMAH.AC.0600.pdf. Chtelo by to zajet do
toho muzea a tam v klidu si to precist.

Preji pekny vecer