[SharpMZ] Adolf z Interkarate+

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Leden 2 21:45:26 CET 2017

Na novy rok jsem se po dlouhe dobe dostal k Sharpu a vrhnul jsem se na
resty ... nebylo moc casu, ale aspon jsem opravil jednu drobnou chybku v
breakpointech (debugger - ale v svn to jeste neni) a napsal jsem si
drobny testik - viz prilozeny mzf

Projede se v nem pres par HALT a na adrese 0x5000 se ulozi vysledek z
regR, ktery je pri kazdem preruseni vynulovan  ... Ukazalo se, ze
Zdenkuv emu se v tomto pripade zrejme shoduje se skutecnym HW, narozdil
od meho emu ... KOMU TOHLE PROSPEJE? ;) Nicmene verim, ze Zdenkovi jsem
tak alespon udelal do Noveho roku radost ...

Mam tedy opet na stole Sharp a snad se brzy dostanu i k testum, ktere
odhali to, proc na Sharpu je vysledkem vzdy 6 delsich cyklu a po nich
nasleduje jeden kratky, zatimco v mem emu je to zatim jakesi posahane a
strida se mi to proste jinak... Nic to vsak doposud nemeni na mem
nazoru, ze jsem bud neco prehlednul, nebo, ze fungovani zavadece
Interkarate+ je zalozeno na hazardu a "kratky" cyklus, ktery je
statisticky castejsi muze zpusobit kolabs programu.