[SharpMZ] Nefungujici AtomLite+

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Pondělí Leden 2 12:32:58 CET 2017

Ahoj,

pred casem jsem si poridil desku AL+ pro SamCoupe. Bylo to ve varce asi 10
ks, kterou mozna nekteri vlastnite. Zahy jsem zjistil, ze vetsina z nas to
docela dlouho nezkousela a tak jsem se do toho dal ja. Jenze muj kus
fungoval, nebo spise nefungoval, tak nejak podivne. Obcas neco nacetl, ale s
chybami a zapisovat temer nechtel vubec. Kdyz jsem to resil s Uunkem, tak se
zjistilo, ze jeho kus slape bez problemu. Nejdrive padlo podezreni na
compact flash karty, ale nakonec, po vyzkouseni cca 20 ruznych kusu a
vyrobcu, se nakonec podarilo najit pricinu. Vse se vyresilo vymenou za jiny
GAL. Je zajimave, ze bylo potreba vzit pomalejsi verzi. Mel jsem 15ns a
pouzil jsem 25ns, pak uz to slapalo v pohode. Dokonce i s jinymi kartami. Na
jejich kvalite ani nezalezi.

Jeste jedno podezreni ohledne GALu mam. A sice dodavatele, protoze to bylo z
ebay. On to sice GAL je, ale ma trochu jine ID nez by odpovidalo vyrobci. A
jestli je to fake, tak se mi tahleta zkusenost fakt nevyplatila.

Takze uzaviram tuto kauzu. AL+ slape a to velice spolehlive. Fungovani k
maximalni spokojenosti.

Pekny den,

Mikes

P.S.: A jeste patri diky Uunkovi za jeho trpelivost a spolupraci ;-)