[SharpMZ] Sharp MZ-800 - Info o napjacom zdroji

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Sobota nor 18 23:29:45 CET 2017

Ahoj, kdysi davno jsem dal po ICQ na toto tema kratkou rec s Pavlem Brazdou:

Ahoj Michale, pred 15 lety jsem zdroj badal a je 25W.
http://www.scav.cz/data/MZ-800/Planek_zdroj_Scav.jpg to znamena mel by
zvladnou 5A. S chlazenim by mohl zvladnout i vice (s vetrakem) Myslim,
ze jsem provadel i tepelne testy.