[SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Pátek Únor 17 08:16:53 CET 2017

Ahoj,
no konečně se to snad pohne, mám přislíbeno, že příští týden bych měl mít
zpět jak GDG tak fotky. No to jsem na to zvědav, za tu dobu mi tam snad
udělali i kompletní analýzu zapojení :-)

Ahoj, nejake info? Ne ze bych zrovna ja byl ten, ktery na tech fotkach neco
uvidi, ale jen aby Venca videl, ze na nej porad myslime a kdyz uz jsem si ja
stary sklerotik na neco vzpomnel, tak by byl hrich to nezurocit ;-).
Milca