[SharpMZ] Potize s generovanim preruseni od CTC0 na mz-800 - podezreni na mrtvy OUT0 od 8253 (?)

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Únor 2 09:05:40 CET 2017

Nerozumim uplne poznamce o nutnosti IM2 ve druhem pripade. Je to spise
naopak:

1) CTC1->CTC2->INT umime obslouzit vyhradne jen modu IM1

2) CTC0->PIO->INT lze obslouzit v IM1 i IM2, ale vzdy se musi pouzit RETI

Shodou okolnosti prave pred par dny jsem psal do konference o svych pokusech s vyzkumem ruznych ezoterickyma vlastnosti kolem aplikace preruseni v MZ-800. Hledal jsem, zda je mozne najit alespon nejake jistoty pri hazardnim pouziti IM2, nebo IM0 v situaci, kdy vznikne interrupt od jineho zarizeni, nez je interni PIOZ80. Prozatim uz alespon v ramci jednoho Sharpa vim, ze to co na sbernici pri CPU_INT_ACK obdrzim neni uplne tak nahodna hodnota, ale prozatim jsem jeste neodhalil zadny smysluplny vztah na kterem je zavisla.

BTW: Kompletni schema zapojeni vsech obvodu v Sharpu naleznete v SM na strane 45 http://www.scav.cz/upload/sm800.pdf

Michal