[SharpMZ] kodovani

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Prosinec 20 17:33:55 CET 2017

Uff, takze jsem snad dohledal a dotestoval. Stav je takovy, ze se tu ten
problem vyskytuje uz od prvopocatku. Poskozene zpravy jsou ty, ktere pri
odeslani obsahovaly multipart html kod s diakritikou.

Legrace je, ze kdyz jsem si vytvoril novy testovaci maillist s
identickou konfiguraci a poslal jsem do nej mail, tak ten mail z meho
klienta odesel v  prostem textu (protoze neznamy prijemce), zatim co
kdyz jsem napsal zkusebni mail do sharpemu, tak to muj klient
automaticky poslal jako multipart, protoze uz si predtim nekde poznacil,
ze z teto adresy mi obcas multipart zpravy prichazeji. Kdyz jsem vsak
natvrdo v testovaci zprave pouzil zmenu barev a fontu, tak uz sla zprava
i do testovaciho maillistu jako multipart a domrvil se i jeho archiv.

V konfiguraci maillistu je tedy liche hledat jakekoliv info o charsetu,
nebo archivaci - problem se vyresi tim, ze se zapne filtrace obsahu,
kterou jsme tu doposud nepouzivali.

Side efekty:

- zpravy v archivu uz snad budou citelne

- jakekoliv formatovani je bohuzel prevedeno na plaintext nejen v v
archivu, ale i v mailech, ktere jsou poslany ucastnikum konference

- zaroven jsem v konfigu ponechal i implicitni filtr na prilohy a
zablokovani techto extenzi:

exe
bat
cmd
com
pif
scr
vbs
cpl

Snad nam ty COM nebudou delat problem.

Pak budu muset jeste vymyslet nejaky script, ktery proleze ten stavajici
archiv, dokaze v nem vyhledat ty puvodni multipart bloky a prevede je na
citelnejsi hatmatilku.

No a na zaver jeste nezbytny test diakritiky, kterym se zrejme ztrapnim,
pokud v se archivu nebude zobrazovat spravne :)

ěščřžýáíéŘŤźÚÓÁŽŇ

Michal