[SharpMZ] Ještě jeden spam kvůli kódování

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Neděle Prosinec 17 17:16:27 CET 2017

Tak coĹž o to - ja bych taky bez panĂĄka plech do trouby nevloĹžil, takĹže
teď dopijím tu Martinskou slivovici ... Nicméně odbíhat od trouby k PC
nenĂ­ moc rozumnĂŠ, protoĹže pak jsou z marokĂĄnek cigĂĄnky ... teda nĂŠ, Ĺže
by to bylo na prvnĂ­ pohled ... ale nic :)

Každopádně test samostatného vlákna měl smysl - mám tady totiž testlist,
který má úplně stejnou konfiguraci, jako sharpmz a tam je v archivaci
čeština OK. Zatímco v sharpmz je to co vložil archivátor v il2, zatím co
těla zprávy zůstávaji v utf8...