[SharpMZ] neznámá hra

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Duben 21 15:36:59 CEST 2017

Premyslim nad principem hry. Myslim, ze pokud by bylo povoleno rotovat
ctvercema, tak uz by byla hra ponekud jednoducha.

Je otazka, zda hrac muze, nebo dokonce zda musi stridave mezi ctverci
pohybovat i s potvurkou, ktera je vlevo nahore, nebo zda si potvurka
hleda cestu sama.

Pokud by potvurka sama, ci z donuceni hrace lezla do hraci plochy drive,
nez bude mit pripravenou volnou cestu, tak by se daly aplikovat nejake
dalsi pruditka a komplikatory. Napr. to, ze se potvora muze pohybovat
jen nejakym predem urcenym zpusobem a zpatky ni krok! Navic by mela
zapovezen vstup do prazdneho ctverecku a pokud by se nachazela v nejakem
posuvnem poli, tak by tim mohla blokovat jeho posuvnost.  Dnes je dobry
den na prokrastinaci :)

Michal