[SharpMZ] Replika karet pro MZ-2500

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Sobota Duben 8 22:03:32 CEST 2017

Zdravim,

tak jsem poslal do vyroby vetsinu karet a doufam, ze budou do Talskeho mlynu
tady a bude mozne je osadit a odzkouset.
Jenze jsem se zakousl na posledni desce. Jedna se o kartu MZ-1M10, coz je
palete register. Schema je nakraslene cele, to nebyl az takovy problem. Ale
az kdyz jsem nakreslil skoro vsechny spoje na desce, tak jsem si vsimnul, ze
na ni nejak nejde doresit napajeni a zem. Duvod je jednoduchy, deska je 4-
vrstva, vrstvy napajeni a gnd jsou rozlite uvnitr plsp.
Takze ukol je jasny, kdo by byl ochotny pridat prostredni vrstvy, nakreslit
tam polygony napajeni a rozlit po nich spoje? Samozrejme je potreba mit
patricnou verzi Eagle ;-)
Tak co, ozve se nekdo? Staci jeden :-)