[SharpMZ] 5V zdroj pro Sharpa - MeanWell radeji NEBRAT

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Středa Září 14 23:20:30 CEST 2016

Michale pak si ale nemuzes koupit zarizeni ve "tride 1". To co jsi
koupil je trida 1 a ta se opravdu musi uzemnit, pres to vlak nejede.

Osobne bych radeji  EPS-45S - treba
http://www.czech-meanwell.cz/meanwell/eshop/1-1-AC-DC/0/5/3860-EPS-45S-5-Meanwell-Zdroj-na-PCB-45W-5V?gclid=CKS3qIPkj88CFUMq0wodY5AG8w
a podivej se tam na navod. Protoze je to trida 2, tak neni potreba
zapojit FG.

Radek