[SharpMZ] Sharp X1 - pokroky

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Středa Září 7 10:07:55 CEST 2016

Ahoj,

ja taky nestiham. Ale MZ-2500, X1 a X1turbo vezmu na OCP. Zatim to vypada,
ze vse nastartuje a (nejak) jede - nemam periferie. Ale chtel bych, jestli
by jsme si tam mohli udelat takove male workshopy a kdo jste mohli/chteli,
tak vzali co muzete k temto masinkam.

Mikes

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Lukasek <martin.lukasek na artax.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 7. 9. 2016 8:40:31
Předmět: Re: [SharpMZ] Sharp X1 - pokroky

"

Ahoj,

ja zatim zadne X1 z tech, co jsem ukoristil nezkousel. Musim nejdriv spachat
ten kabel a mam tu toho vicer, ze se tim musim postupne prokousat. Ted
opravuju X68000, jedno X1 ma urcite miminalne v haji zdroj, protoze nejde
ani zapnout. MZ-2500 mi asi funguje, zobrazuje v pohode pres Bohousuv
„inovovany beta“ VGA convertor, akorat nemam zadny soft. Podstrcil jsem mu
kazatu z X1, ale tu nezere. Asi si budu muset nekam na realne zelezo
nainstalovat XP, abych rozjel SAMdisk, ve virtualu s USB floppinou mi to
nejede.

Cauky

Martin