[SharpMZ] Sada desek pro QD

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pondl jen 24 20:22:24 CEST 2016

Ahoj,

tak už dávnou vůbec nevím, kdo si ode mně bral ty „hard to obtain“ součástky na QD, ale konečně jsem dal do kupy nějaké sčoty a mimo jíné zjistil, co mně to stálo ;-) Tak pokud něco cítí potřebu mi je zaplatit, budu rád. Číslo mého účtu ve FIO bance je 2700131721/2010 nebo klidně cash na Tálském mlýně 12.11.

1 ks SG8002DBPTB 6.500MHz ... 173,20 Kč
2 ks L083S560LF Rezistorová síť 56 OHM 8 PIN 2% LOW C-SIP ... 13,26 Kč
1 ks QD Drive connector + cable (PS 25/10W) ... 49,47 Kč
Sakumprdum úplně dohromady ... 235,93 Kč

Hezký večer

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Martin Lukasek
Sent: Saturday, April 23, 2016 3:44 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] Sada desek pro QD

Ahoj,

tak pro 10 lidi/desek budu mit veci, co se obtizneji shaneji u nas, ostatni je skladem v GME. Tj. konkretne:

-          naprgany TTL oscillator 6.5 MHz v DIL

-          2 odporove site 4x56R

-          konektor a kabel pro pripojeni QD mechaniky

Vse beru s sebou na akci, ce se neuda, tak pak poslu postou.

Krasny den

Martin