[SharpMZ] Jak na data na diskety ?

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Středa Říjen 19 21:07:41 CEST 2016

Ahoj,

dnes mi přišel X1F alias CZ-812C se dvěma FD mechanikami, počítač funguje
jak z praku, kromě toho, že nemám klávesnici :-) .

Nicméně, snaží se bootovat z FD0 a rád bych mu poskytl nějaká data. Mám
disketový image ve formátu 2D a velmi omezené prostředky - Sharp X1F s FD a
CMT konektorem, MZ800 s FD nebo notebook s USB, ale jak jsem pochopil, na
tom se to asi nepodaří, že.. Potažmo nemám FDD na notebooku.

Napadá někoho, kam se ubrat ? Nějaký SW třeba na MZ800, kterým bych to
dostal z CMT nebo LPT nebo joysticku na FDD ?

Díky za každý nový nápad,