[SharpMZ] HuBASIC, SBASIC atd

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Středa Říjen 12 07:15:03 CEST 2016

Jen tak mimochodem, nedělal někdo rešerši, jaké BASICy jsou pro jaké Sharpy
a jaké jsou mezi nimi rozdíly ? Od Mikeše je HuBASIC pro MZ700, já viděl
někde fotku i pro MZ1500. Vím, něco je na sharpmz.org, ale podle mne tam to
info nenĂ­ kompletnĂ­.

5Z-001 je pro MZ-700 nebo i 1500 ? A má povely pro QD ? Má grafiku ?

Co vĂ­m, tak pro X1 je HuBASIC, existuje CB, RB a FB verze pro kazetu, ROM
disk a floppynu. O QD verzi nevím, ač by QD snad mohl taky jít připojit ?

tak jsem zkousel trochu piskat. Wavy od Martina mi nejdou zadne, ale kdyz
jsem je vytvoril znovu v mzf2wav, tak jsem je nacetl.
Mtest2 mi projde, spusti a funguje
HUBASIC je taky ok. Zkousel jsem ho hlavne proto, ze na MZ-1500 zobrazuje
male pismena, tzn. ze umi pouzit jeho znakovou sadu nebo pro to vyuziva
ROMku.
MZ-1Z001 se natahne, pipne a resetuje. Jestli neco zobrazil pred resetem
jsem nestihnul, protoze jsem koukal jinam.