[SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Říjen 11 13:49:50 CEST 2016

Ahoj, hral jsem si s tim nekdy zacatkem srpna a pak uz jsem se k tomu
nedostal. V priloze posilam nejake 2 programky + BASIC, ktery mam od
Zdenka. Z MZF do WAV jsem jej myslim konvertoval toolsama ze Zdenkova
emu a do 1500 jsem to odpiskal ze zvukovky v notebooku - akorat jsem si
pri tom musel vypnout network, protoze zrovna kdyz jsem se snazil
piskat, tak mi kazdou chvili zapipala nejaka zprava na messangeru, nebo
si cinknulo nejake okno s aktualizacemi, atp :)

Michal