[SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Říjen 10 08:22:58 CEST 2016

MZF - (File) logicky prepis CMT heaader + body
MZT - (Tape) jeden, nebo vice mzf ulozenych za sebou v jednom souboru
MZ12 - jsem nikdy nezkoumal, ale tipuju, ze je to MZF, ktery si v tom
surfixu akorat nese informaci o tom, ze byl ulozen v zaznamu 1200 baud
MZQ - je IMHO made-in Zdenek format, ktery odpovida logickemu prepisu
komunikace s QD radicem ... Popis struktury je v mz800emu/src/qdisk/qdisk.h

Nastroj na prevod do wav existuje velmi kvalitni a pochazi z ceskych
luhu a haju ;) https://sourceforge.net/projects/mzftools/

Michal