[SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Sobota Listopad 19 10:16:52 CET 2016

Michale nekoukal jsi na to co jsem poslal? Souhlasi to?

Jinak uz se tesim jak budeme lokalizovat napr. toto:
https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Flad.dsc.ufcg.edu.br%2Fepfl%2FFigure-3.14.gif&imgrefurl=http%3A%2F%2Flad.dsc.ufcg.edu.br%2Fepfl%2Fch03.html&docid=ZgFoH_q2LNbZfM&tbnid=6xHisbvbZAbXfM%3A&vet=1&w=814&h=488&bih=672&biw=1280&ved=0ahUKEwistoP-47LQAhWCBywKHdesC5MQMwgdKAAwAA&iact=mrc&uact=8

Koukal jsem na ten neslozitejsi obrazek a jde videt ze autorouter se
snazi vyhnout tem ctyrem vyvodum gate tranzistorum uprosted bunky.

na obrazku:
https://photos.google.com/share/AF1QipMXBI_SVtweEEMqhfenQfuO36E9uiPK4VfTNe0vDsQJxCJ45g3iAyE2GSSUWwNTWw/photo/AF1QipNI-Ongx9WMdU67hhKqNXzNnSpX5JiDM9Toi9HB?key=cTIyWjdZb3MwbDhoVTk3cGY2LWRxbnJMUTRKRmdB
je v prave casti na vsech 5 radcich bunek minimalne 14 bunek stejnych,
ale asi se muze rici, ze se to cele opakuje az do konce obrazku.  Vsimne
te si, ze do rady bunek neni privedeno GND a VCC, takze to bude
komplexnejsi clen.

Na leve casti jsou u konce kde jsou ty dva svisle sirke spoje videt
nejake bunky co nic nedelaji - asi je to zarovnani, protoze se tam nic
hodnotneho nedalo dat.

Uplne vlevo dole jsou ctyri radky o cca 5 bunkach co se take opakuji.

Takze mame mozna stesti ze logicke cleny maji vzdy stejne poradi bunek a
stejne vnitrni zapojeni. To by hodne pomohlo.

Dalsi postrech mam, ze tam kde horizontalni linka meni smer na kolmou
asi konci nejaky komplexnejsi clen a zacina dalsi.