[SharpMZ] Setkání Tálský mlýn

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Úterý Listopad 15 20:58:12 CET 2016

Martine souhlasim ze jeden den neni moc ale je otazka zda vsichni muzou
prijet na cely vikend? Urcite akce ma smysl a za tech 15 hodin akce se
udelalo opravdu hodne.

Ta panelova diskuse o GDG byla super. Skoda ze jsi tam nebyl a slysel
jsi jen vysledky.

Take by nebylo od veci kdyz by jsi se stal "sekretarem" pro Bohouse a
jeho projekty by jsi zverejnoval ty? Co ty na to?

Jinak ja si priste lepe ohlidam rezervaci salonku. Pri placeni byl
trosku problem ale vyresilo se to k nasi spokojenosti. Nevim co to pani
recepcni zkousela.

Radek