[SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Listopad 15 08:23:12 CET 2016

Aha, dekuji za popis - zdaleka si jeste netroufnu uplne tvrdit, ze to
schematicky chapu, ale uz asi trochu vim na co se zamerit. jinak jsem
myslel, ze Vasek uz prave ty finalni fotky na T.M. II privezl.

Co se tyka toho routovani, tak kolik ma ten spoj cca vrstev? To, ktera
cesta je GND a ktera VCC se da z toho spoje dle nejakeho pravidla
vylustit, nebo jste si to proste prosli az ke vstupnim pinum?

Nez zacneme s komplexnim dekodovanim, tak by mozna stalo za to nejak se
dohodnout na tom jak zapisovat vystup. Nevim - placnu - co treba do
nejakeho zjednoduseneho VHDL? Jde o to, aby jsme z jednoho tezko
srozumitelneho obrazku neudelali jen dalsi - sice lepe, ale stale tezko
srozumitelny obrazek.

Predpokladam, ze nejsme prvni, kdo neco takoveho s nejakym chipem dela.
Nenapsal o tom treba nekdo nejake povidani?

BTW: asi jste si vsimli, ze se obcas trochu zpozdi nektere zpravy, ktere
jdou do konfery. Postovni server zrejme nekomu lezi v zaludku a tak
obcas odolava nejakym utokum ... Klasicke DOS jsem odfiltroval na FW,
ale i tak se obcas zadari, ze spadne autorizacni server, ktyery pak
musim rucne nahodit. Resenim by mohl byt kompletni upgrade celeho
postovniho systemu - jen nevim, kdy si na to najdu cas.

Michal