[SharpMZ] Setkání Tálský mlýn

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Pondělí Listopad 14 15:13:14 CET 2016

Ahoj,

bylo to super, jen mi tak nejak prislo, ze se nestihalo. Asi si za to muzu z casti sam, ze jsem prijel pozde, ale chtelo by to asi vic casu. A to jsme vlastne odjizdeli v nedeli az poledni. Mozna by stalo za to udelat to priste celodenni, traba uz od patku vecer a v nedeli rano odjezd. Tim by se ziskalo vice casu, byly by to dva vecery a cely den a dalo treba fakt neco rozdelat a resit. Myslim, ze projektu a veci na reseni je celkem hodne. Prijde mi, ze tyhle akce vzdycky akceleruji pokrok, ktery ma clovek sam doma tak nejak pomalejsi.

Report mam rozepsany, tak zatim jen moje a Uunkovi fotky dohromady na https://goo.gl/photos/ji4rRhVwKnkJoDne6

Krasny den

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Radek Suk
Sent: Sunday, November 13, 2016 9:54 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] Setkání Tálský mlýn

Kluci ulozil jsem na web par fotek z akce Talsky Mlyn II. Vse je na
www.radeksuk.cz/sharp/setkani-podzim-2016

Myslim ze akce se podarila. Cele odpoledne a cely vecer byl zajimavy program. Asi nejzajimavejsi byla diskuse ohledne GDG obvodu a jak je to uvnitr udelane a co muzeme udelat. aby se to dalo zpracovat a popsat obvod. Urcite zde na foru budou dalsi novinky ohledne tohoto tematu.

Take byla super prednaska Vaska Peroutky ohledne hry TNT bomb. Prosel vetsi cast zdrojoveho textu. Jak je co kodovane a jak to funguje. Kdyz videl nas zajem, tak byl ochoten projit i cast kde jsou hesla.
Samozrejme nejsou citelna :-).

Take Vasek privezl ruzne japonske casopisy ohledne Sharpa. Bylo to zajimave prohlizeni. Nepouziji slovo cteni, protoze skoro nikdo z nas neumi japonsky.

Na akci se zkouselo MZ1500 a MZ2500. V jeden okamzik tam byly ctyri kusy MZ1500. Take tam byl jeden C64 co mel v sobe Sharp cip. Proste Sharp je vsude :-). Mala odbocka byl SID pro C64. Ten co dela Bouhous vypada zajimave a kdyz by nekdo vybral muziku z C64 tak by se to dalo pouzit i na Sharpovi.

Bohous zase ukazoval novy zdroj pro MZ1500. Umi pracovat uz asi od 80 V az do 260 V. Take privezl dalsi ctyri nove projekty. To se ale moc neprobiralo a az dnes rano se rychle rozebraly desky k projektum a pak uz jsem musel jet pryc. Urcite ale da vedet co vse ma rozdelane.

Jiste Martin napise podrobny zaznam z akce. Sice prijel pozdeji ale nezklamal a nakonec prijel.

Proste bylo to plne informaci a na radu temat se ani nedostalo. Jidlo a piti bylo super. Kluci nakonec dostali k veceri i husu, ktera pri obede byla uz vyprodana :-).