[SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Neděle Listopad 13 22:37:51 CET 2016

Mikesi tak jsem koukal na ty fotky a pripada mi to ze vyska cely je 16
linek. Sirka cely jsou 4 linky. Proto pro zacatek muzeme orientacne
pocitat 152*4=608 plus neco navic -> cca 800 svislych linek a
27*16*2=864 -> cca 900 linek horizontalnich. Podle vseho mezi radky cell
je 16 propojovacich linek. Takze prvni vychozi pole by mohlo byt 800x900
a skoro jiste neprekroci velikost 1024x1024.

Takto ja ted vidim tu cellu: (asi to vetsina vidi rozhozene a tak si to
dejte do poznamkoveho bloku)
     1    2    3    4
1    G1        G2    V1
2    S1    D12    S2    V1
3    S1    D12    S2    V1
4    S1    D12    S2    V1
5    S1    D12    S2    V1
6    S1    D12    S2    V1
7                V1
8    G1        G2    V1
9    G3        G4    V1
10                V1
11    S3    D34    S4    V1
12    S3    D34    S4    V1
13    S3    D34    S4    V1
14    S3    D34    S4    V1
15    S3    D34    S4    V1
16    G3        G4    V1

G1 - znamena Gate
S1 - znamena Source
D12- znamena Drain pro tranzistor 1 a 2 - Na akci Talsky mlyn bylo
receno ze lze prohazovat source a drain
V1 - zde nic neni a tato cast se pouziva na vertikani spoje.

Zatim plati zjisteni ze vzdy dva transistory stejneho typu maji spolecny
drain. Proto neni potreba 12 propojovacich bodu (4x3) ale jen 10 a to presne
jde videt na fotkach.

Take jsou na fotkach videt bunky co nich nedelaji.

Podle vseho horizontalni linky jsou blize tranzistorum a na nimi jsou
vertikalni spoje.

Koukal jsem na zapojeni vyvodu a pripada mi to ze:
vyvod 1 CPU je vpravo druhy od spoda
vyvod 2 VCC je vpravo uplne dole - skoro v rohu
vyvod 3 GND je uplne dole posledni ctvrty vpravo

Takze se domnivam ze spodni linka u celly co ji prochazi je GND a horni
je VCC.

Urcite i ostatni reknete co vidite vy at se vzajemne doplnujeme.