[SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Sobota Listopad 5 11:39:56 CET 2016

Pecka. Sice z toho nepoznam vubec nic, ale vypada to skvele ;-) Je zajimavy, jak v tom zvetseni 50x (a vlastne i 20x) jsou ty cesty popraskany. To nevadi funcnosti nebo to vniklo az pri mani[ulaci s tim cipem?

Jinak, pokud by nekdo vytvoril nejakou kucharku, jak co poznat, tak bychom si to mohli nejak rozdelit a kazdy treba zanalyzovat kus.

Krasny den

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Friday, November 4, 2016 10:31 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Ahoj,

tak mám nějaké další fotky po odpouzdření. Ale jsou větší, tak jsem je umístil semhle:
https://goo.gl/photos/PmAHMrD5jFeqXeC87

Koukněte na ně, pro čip si půjdu někdy příští týden, ve mlýně můžeme probrat, co s tím dál, jestli vubec někdo najde čas a odvahu dělat reverze engineering.

Vašek

Ahoj,

konečně jsem se dostal k tomu něco udělat s GDG. Když už se tedy blíží i ten sraz ve Žďáru.

Pro začátek mám XRAY fotky.

Vašek