[SharpMZ] MZ-800 GDG pod Rentgenem

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Pátek Listopad 4 11:23:34 CET 2016

Když se tak na to koukám, tak pady jsou každých 200um. takže čip je velký
cca 7,4x6,8mm. Ze zvětšení 5x se moc analýza dělat nedá. Desetinásobné bude
lepší, a to 50um odpovídá 145 pixelům, takže plocha fotek mi vychází
nějakých 22000x20000 pixelu = 440Mpix ?

Zkusím od kolegů získat nějaké knowhow, co se s tím dá vymyslet.

tak mám nějaké další fotky po odpouzdření. Ale jsou větší, tak jsem je
umĂ­stil semhle:
https://goo.gl/photos/PmAHMrD5jFeqXeC87

Koukněte na ně, pro čip si půjdu někdy příští týden, ve mlýně můžeme
probrat, co s tím dál, jestli vubec někdo najde čas a odvahu dělat reverze
engineering.

konečně jsem se dostal k tomu něco udělat s GDG. Když už se tedy blíží i ten
sraz ve Žďáru.

Pro začátek mám XRAY fotky.