[SharpMZ] Sharp MZ-1500

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Pondělí Květen 23 08:25:23 CEST 2016

Ty jo, tak to je pecka! Můj nesplněný sen... Kdysi jsem na JP Ebayi také pokukoval po MZ-1500 s opravdu velkou krabicí orig. SW na QD, ale nakonec jsem to zbaběle vzdal. Každopádně gratuluju a těším se na případné další fotky či bližší popis!

Zdeněk

From: milan_tuser na gordic.cz
Sent: Sunday, May 22, 2016 4:06 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com ; Radek Suk
Subject: [SharpMZ] Sharp MZ-1500

Ahoj, na poslednim setkani Sharpistu v hotelu Talsky mlyn mi byl nasazen veliky brouk do hlavy ohledne existence Sharp MZ-1500. Od te doby jsem porad musel myslet na to, ze prece nemuze byt tak tezke ho sem z Japonska dostat. Nakonec jsem podlehl a pustil se do toho. Vysledek je zde, pro pripadne zajemce a nasledovniky posilam zpravu o novem prirustku do Sharp komunity. Pokud to do konference nepatri, omlouvam se, ale Radek by mi to neodpustil :-)...

Co:
auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/x444764164

Kdo:
http://www.fromjapan.co.jp

Kolik (+340Kc FEDEX+21% DPH z celkove castky, kurz byl asi 1Kc=4.37JPY):
      Charge1 Information

      Payment option  Deposit ( PayPal )
      ① Item Price  15 000 JPY
      ② Commission fee  200 JPY
      ③ Used Point(s)  0 pt
      ④ System usage fee ( ① + ② - ③ × 5% )  760 JPY
      Charge1 Total ( ① + ② + ④ )  15 960 JPY

      Shipping Information

      Country  Czech Republic
      Shipping method  FedEx (Economy)
      Status  We have shipped your item.

      Charge2 Information

      Payment option  PayPal
      ① Domestic delivery charge  1 000 JPY
      ② Bank transfer fee  172 JPY
      ③ Pending system usage fee of Charge1  0 pt
      ④ Excess charge  0 pt
      ⑤ Tax (Charge1)  1 200 JPY
      ⑥ Check Service Fee  0 pt
      ⑦ Combination Extension Fee  0 pt
      ⑧ Charge 2 Extension Fee  0 pt
      ⑨ Surcharge  0 pt
      ⑩ Oversea shipping  7 093 JPY
      ⑪ Insurance options  0 pt
      ⑫ Made-to-order box fee  0 JPY
      ⑬ Extra Services  0 pt
      ⑭ Total( ① ~ ⑬ )  9 465 JPY
      ⑮ Used Point(s)  0 pt
      ⑯ System usage fee ( ⑭ - ⑮ × 5% )  473 JPY
      Charge2 Total ( ⑭ + ⑯ )  9 938 JPY
      Charge2 ( ① ~ ⑧ )

     25 898,00 JPY

Pokud budete chtit blizsi info, klidne me kontaktujte.
Milca