[SharpMZ] Setkani Jaro2016

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Sobota Květen 7 20:34:38 CEST 2016

Ahojte,

Pouzivam ho docela casto nejen pro Sharpa, ale taky pro ZX-Spectrum a nebo
pro jine 8-bity. Ma VGA vstup a AV vstup, takze jeho pouziti je dost
vsestranne. To byla i podminka kdyz jsem ho shanel. Rozliseni ma 800x600.
Slape vyborne, jen nekdy jsem pozoroval trochu maly posun v radkove
synchronizaci, ale nikdy mi to neposunulo obraz mimo vyrez. Jen byl trobu
nesymetricky posunuty nalevo.
Kupoval jsem ho na serveru http://www.banggood.com/(http://www.banggood.com)
, ale je to uz nejakou dobou. Ted ho tam primo nemuzu najit, nejblize mi
pripadal http://www.banggood.com/7-Inch-HD-Display-Screen-800480-HDMI-VGA-AV
-Signal-For-Raspberry-Pi-p-1036358.html
(http://www.banggood.com/7-Inch-HD-Display-Screen-800480-HDMI-VGA-AV-Signal-For-Raspberry-Pi-p-1036358.html)
Vypada, ze misto vyvedenych kabelu na konektory je ma primo na krabicce.
Ostatni parametry a vybaveni vypadaji velice podobne. Napajeni pres adapter
taky. I cena odpovida. Proste drzel jsem se podminky VGA a AV vstup. Co se
tyka celnice, tak mi to proslo bez cla, ale to asi nejde primo zarucit.
Dneska by se uz mozna dal najit monitor s lepsimi parametry, ale nevim, co
od neho vice cekat. Me takto vyhovuje. Nekde na konferenci se toto tema
resilo, ale sam jsem tam cerpal jen pro inspiraci. Koukal jsem na nejake
oznaceni, ale nic na nem neni napsane, ani nejaky stitek nebo tak - proste
Cina.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------