[SharpMZ] Setkani Jaro2016

Jaromir Jasik jaromir.jasik na gmail.com
Sobota Květen 7 13:05:25 CEST 2016

Zdar,

kupoval ten maly prenosny monitor. Nejenom Petrovi se to libi. Muzete nam
kluci napsat zda to byla dobra koupe a kde se to kupovalo?

Pro mne urcita dobra, protoze me tim odpadlo vysvetlovat zene proc se
zrovna dnes bud nemuze divat na TV ci pracovat na velkem monitoru ;-)
Tyto male monitory, nebo vlastne male TV se daji koupit napr.na Ebay -
vypadaji skoro vsechny stejne lisi se trochu jake maji interface/rozliseni
apod. v mem pripade mam tady tento:
http://www.ebay.com/itm/7-Car-PC-Surveillance-LCD-Display-HDMI-HD-1080-RCA-AV-VGA-TFT-LED-Monitor-UA-/361529277425

- puvod je vetsinou Hong Kong/Cina
Neprijemne je, ze to vetsinou skonci u celniku v Praze a musi se doplatit
DPH, protoze pro ne to je proste elektronika.
Da se to taky vyuzit do auta na delsi cestu pro deti.
Jinak jsem se inspiroval na strankach: http://www.nightfallcrew.com

PS: Nekteri jeste dluzime par kacek za ty dily na QDISK desky, at se to
nezapomene Martine...
Pekny vikend.
Jaromir