[SharpMZ] setkani jaro2016

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Sobota Květen 7 08:40:37 CEST 2016

Kluci mam par veci co je vhodne pripadne probrat.

Nekteri z nas jsou tak nadseni z akce ze uz premysli kde by se mohla
udelat dalsi. Je zde navrh to udelat nekde u Hradce Kraloveho. Ja osobne
se nicemu nebranim. Jen chci rici ze ten Zdar byl vybran, ze je skoro
uprostred republiky a tak tam ma kazdy cca stejnou dojezdovou dobu. Kdyz
ale nekdo bude mit tip na nejake misto kde bude dobre parkovani, pekne
ubytovani, chutna kuchyne a nejaky salonek za rozumne penize tak dejte
vedet. Hlavne at nas tam maji radi. Je ale pravda ze Milan Tuser byl
maximalne s Talskym mlynem spokojen a ja take. Pro mne bylo velke plus
ze kousek  od hotelu byl park s atrakcemi pro deti.

Uz pred akci byla teoreticka myslenka to udelat v Bruntalu nebo
Karlovicich. Treba ne akci v mistnosti ale treba nejake setkani u taboraku.

Urcite pojedu na OldComp party a tam je idelani misto na setkani. Minuly
rok to tam bylo skvele. JHCon take neni spatny ale je to trosku jina
akce. Alespon mne to pripadalo, ze si kazdy delal na svem pocitaci a s
kamaradem neco probiral. Takze kdo nikoho nezna, tak se tam mnoho
nedozvi. Nase setkani bylo na principu ze jeden hovoril na hlavni tema a
kdo chtel ten reagoval a odpovidal. Kazdopadne treba ta cast kde Bohous
ukazoval japonske hry pro MZ700 byla velmi prinosna pro bezneho
uzivatele. Ne cela akce byla jen pro pokrocile uzivatele.

Dostal jsem pozadavek abych se za vsechny zaptal Michala a Jardy kde kdo
kupoval ten maly prenosny monitor. Nejenom Petrovi se to libi. Muzete
nam kluci napsat zda to byla dobra koupe a kde se to kupovalo?

Radek

p.s. Kluci nebojte se psat do konfery.