[SharpMZ] setkani jaro2016

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pátek Květen 6 16:18:25 CEST 2016

Kluci rada z vas se mne pta kdo je kdo. Pokusil jsem se nejak kazdeho
popsat aby sel identifikovat. Snad jsem neudelal chybu. Pokusil jsem se
to napsat tak abych nekoho neurazil. Problem je ze cast skupiny pouziva
stejne obleceni :-).

fotky jsou na:
https://photos.google.com/share/AF1QipMBTcwW2iCU6o5m0CpsZC6DNVU_n3pnIKOpfbkEc6bfQEWRewbahBzWDQWnqav6Eg?key=ZGxnVV9RLWVNX2J3emU5cjY4YVN5TUV5R3kxY1VB

Seznam ucastniku akce je tento:
-Martin Lukášek - bezove tricko a z prepracovani ma uz trosku sediny
-Milan Tušer - modre tricko
-Michal Medek - ma bryle a vice vlasu nez Bohous - jinak ma bezove tricko
-Václav Peroutka - tricko alpha omega
-Radek Suk - tricko zilog inside
-Bohumil Nováček - obcas ma bryle a ma o neco mene vlasu nez Michal -
jinak ma bezove tricko
-Josef Prokeš - byl jen v nedeli
-Jaromir Jasik - cerne tricko se zlutou hvezdou
-Pavel Topinka - pruhovane tricko
-Karel Prášil - ma kosili
-Petr Sanc - otec a syn - oba bile tricko