[SharpMZ] setkani jaro2016

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Ptek Kvten 6 08:39:53 CEST 2016

Ahoj,

já tam sice byl jen na chvíli (14-19h) ale i tak jsme probrali pár
zajímavých témat:
- reverzní engineering GDG
- Bohouš vytvořil novou hru Recycler - ona se probírala zřejmě na oldcomp
fóru, ale tam já moc často nezavítám, takže pro mne novinka
- kouřící Sharp MZ-700
- unikarty v retrospektivě
- sound tracker pro Sharpa - základní funkcionalita, zatím visí na
implementaci FD rutin
- řešení domečku na QD - já vlastně viděl skutečný originální QD snad
poprvé, ten domek pro externí QD by se mohl dát vytisknout na 3D tiskárně
- pokusy s FPGA - někdo zmiňoval Spartan XC6SLX9 - máte na to už nějakou
desku, nebo je to ve stadiu plánů ? Já něco našel na ebay.
- Prohodili jsme pár slov o Sordu M5 - Mikeš má návrh plošňáku cartridge,
bavili jsme se o reprogramovatelnosti AT29C512, tak jsem zjistil, že to je
page-programmable po 128 bajtech, má data protection a chip erase, kdoví,
jestli nebyla zakopaná sabáka někde tam. Někteří chtějí dělat full cartridge
s veškerým SW, mi osobně by stačil na test cartridge s tím AT29C a třeba 32
kB RAM.

Pokud jsem na něco zapomněl, tak mne doplňte - co se probíralo po 19h to už
netuším.

Jinak fotky jsem viděl na google photos, je nicméně zajímavé, že nikde
nebyla žádná annonce těch fotek, odkaz mi poslal Michal Hučík.

Vašek

"Protoze zatim nikdo nic o akci nenapsal tak napisi par radek. Myslim ze
akce se povedla. Nikdo si na nic nestezoval. Vse bylo zcela bezproblemove.

Ubytovani bylo dobre. Pokoje ciste. Na recepci, ktera fungovala 24 hodin
se dalo koupit piti a dalsi drobnosti. Restaurace varila dobre. Akce
byla v prizemi hotelu, kde je salonek. Je hned vedle recepce.

Dnes nebudu psat o temetech ktere se tam probirala. Na to ted nemam cas.
Ted jsem dostal fotky od Uunka a tak jsem je bez uprav dal na web
www.radeksuk.cz/sharp/setkani-jaro-2016/uunek . Akce zacala ve 14 hodin.
Docela rychle se mistnost obsadila ucastniky. V restauraci jsem dohodl
ze budeme mit otevreny ucet a to proto, ze restarace byla pro verejnost
uzavrena ale nebyl problem udelat kafe nebo objednat piti. Hezke bylo,
kdyz mi obsluha rekla "to se vam divim, ze se chcete skolit, kdyz je tak
pekne", na coz jsem ji odpovedel "bohuzel musime", nechtel jsem ji
vysvetlovat ze je to nas konicek. Vecer se slo na veceri do restaurace a
pri tom byla dalsi sranda. Zarizoval jsem klice od salonku aby se
zamknul a kdyz jsem prisel do salonku, tak jsem se posledniho ucastnika
v mistnosti zeptal zda je posledni a on to potvrdil. Tak se zavrela
okna, zasnulo se a zamklo. V zapeti jiny ucastnik, ktery byl na toalete
volal SOS abych mu otevrel. Tak jsem ho zachranil. Akce koncila jednu po
pulnoci kdy se vse uklidilo a slo se spat. Chudak Martin Lukasek nemohl
usnout, protoze jsem mu dal do hlavy brouka ohledne tematu o kabelu pro
rs232.

Urcite bude muset alespon bodove napsat body co se tam probralo. Ono
popsat 11 hodin diskusi nebude lehke.

Take bych rad a nejenom ja, udelal popisku fotek at vime kdo je kdo.
Nektere z Vas poradne nezname a tak by bylo hezke nektere fotky popsat.

S kym jsem na konci akce nebo po akci hovoril, tak by byl rad, kdyz by
nejaka akce jako tato se opet udelala. Skoda ze vetsina z nas mame tak
malo casu. Ale urcite muzeme se pokusit neco v lete udelat.