[SharpMZ] Ramdisky - snad jednou pro vzdy naposled

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Neděle Březen 20 18:01:40 CET 2016

Mikesi ja ten zalohovany Pezik nevidim zas tak nerealne. Do puvodniho
zapojeni s dynamickymi pametmi to nema cenu delat. Tam by muselo byt
docela dost IO pod napajenim a odebiralo by to dosti velky proud. Osobne
bych to delal s CPLD a sram 512KB pameti a idealne
tam dat nejaky obvod na prepinani napajeni z PC a baterie CR2032. To ze
Michal Hucik udela v emulatoru to ze se bude pamatovat obsah ramdisku i
po vypnuti neni proti nicemu. Mozna by tam mohl udelat tlacitko
(vymazani) co by ho dalo do vychoziho stavu (00,ff data).

Co se tyce obsluhy pameti tak by nebylo spatne se domluvit na jednom
ovladani a to uprednostit. Ja jsem samozrejme za to co jsem napsal pro
Basic a co jsem pouzil u sve cp/m. Je jasne ze uvnitr 64KB je jedno jak
to bude zprehazene ale ten pristup nejdrive row a pak column je logictejsi.

Mozna by nebylo spatne rychle udelat Basic program co zkontroluje jaky
je obsah pameti v ramce a v pripade ze je to originalni Basic tak
prepise tu malou cast pomoci Poke na Pezik ovladani.

Radek

p.s. Kazdopadne mam radost ze nejsem sam kdo pouzival Pezika.