[SharpMZ] mz800emu verze 1.0.3

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Březen 3 17:26:26 CET 2016

Ahoj Michale

Urcite zachovej moznost provozovat soucasne std ramdisk + posunuty
pezik. Osobne to mam a pouzivam. Moje cp/m to umi ovladat a byla to
jedina realna moznost v roce 1993 jak udelat 1,5 MB ramdisk. Myslim ze
to neni proti nicemu.

Jinak nic nebrani aby se pouzil bezny Pezik a posunuty Pezik ramdisk.

Pises "Kazdopadne: mate nejakou cp/m a programy pro Pezik? potreboval
bych je na otestovani. Zkousel jsem ted povolit jen jednu banku - 0xe8 a
JSS mi automaticky tvrdi, ze mam k dispozici 5 bank - tedy 320kB." tak
to ta romka spatne funguje.

Schema ramdisku je
http://www.scav.cz/data/MZ-800/Vyroba_Popis_Ramdisk_Pezik.jpg Nejdrive
se ma obsadit port EC a druha banka zacina na E8.

Osobne na tvem miste bych udelat formular a tam dal 4x 8 zaskrtavacich
poli. Pak par tlacitek jako "no pezik ramdisk" - co by vsechny policka
odskrtnul. Pak "standard 64 KB" a ten by zaskrtl jen policko EC.
"standard 128 KB" by zaskrtl EC a E8. Pak jeste tlacitka pro 256, 320 a
512. Pokrocily uzivatel si zaskrtne co potrebuje - klidne i vsech 32
policek. Bezny uzivatel stiskne tlacitko a program mu sam vybere vhodne
nastaveni.

Takto bych udelal i vyber pro bezny VCTM1 ramdisk (64 KB, 256 KB, 1 MB).

Osobne bych privital pro kazdy druh ramdisku svuj nazev image. Kdyz mam
dva ramdisky, tak mam mit dva soubory. Kdyz se to veme do dokonalosti
tak i dva Pezik ramdisky by mely mit dva soubory aby to odpovidalo
realnemu stavu.

Takze kdyz budu chtit v emulatoru odzkouset kominaci 64KB pezik na portu
EC, posunuty 512 KB pezik na portu 68 a VCTM1 s 1MB tak bych mel mit tri
soubory na disku s velikosti 64 KB, 512 KB a 1 MB.

Kdyz ti nikdo nic neposle tak se pokusim casem vyhrabat cp/m na pezik s
kterou jsem zacinal. Jinak Basic jsem si rucne menil v monitoru a mohl
jsem si vybrat jaky port budu ten den pouzivat. Vcera jsem cistil
pocitace a urcite jsem tam mel cp/m lamac s pezik ramdiskem a tak nebude
problem ti udelat dsk soubor. Cistil jsem mechaniky a zkusel jsem jak
ctou diskety a jedna stara mela tento system na sobe.

6) myslim ze pro tuto dobu by ten prepinac bohate stacil v ini souboru.