[SharpMZ] mz800emu verze 1.0.3

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Středa Březen 2 21:19:09 CET 2016

Michale tak jsem se na to trosku kouknul.

Myslim ze by jsi mel udelat moznost nastavovat pezik ramdisk. Ja osobne
jsem zacinal na ramdisku o velikosti 128 KB. A hodne lidi melo tenkrat
jen 64 KB nebo 128 KB. Bohatsi i 256 KB a pak kombinaci 256 + 64 a az
pozdeji se zacalo pouzivat 2 x 256 = 512 KB. To rozsireni experimental
bych nechal na 512 KB - v tu dobu uz nebyl problem si koupit vetsi pameti.

Jinak kdyz vyberu polozku About a pohybuji oknem tak se neprekresluje
jak ma a udela to az po uvolneni tlacitka mysi. To neni uplne bezne.

Take kdyz vyberu menu a presunu se do jineho programu, tak je menu stale
videt. To take neni spravne, kdyz ma fokus jiny program, tak se nema nic
pokouset ho prebit. Spravne by jsi mel automaticky uzavrit menu.

Uvazujes i o pripojeni RS232. Nebylo by spatne kdyz by se dalo do
nejakeho realneho com portu. Nebo do nejakeho jineho programu ktery by
to zpracoval.

Take bych dal inteligentnejsi hlasku, kdyz se spusti program dvakrat.
Proste ze je mozno pustit jen jednu instanci programu.

Program jsem si dal jeste do jineho adresare a prejmenoval jsem ho a pak
jsem mohl pouzivat dva programy soucasne. Docela bych privital, kdyz by
mezi nimi byl virtualni krizeny kabel na rs232. Myslis ze by to slo
nejak udelat?  Nejake menu nebo cfg?

Jak funguje tisk? Je mozno nejak odchytavat do souboru co se posila na
tiskarnu? Bude emulace vice typu tiskaren?

Muzu nekde nastavovat ty ctyri prepinace vzadu? Minimalne u toho co
prepina rezim 700/800 by mela byt moznost to menit.

Radek